a 7
Perfect, eu sunt a 7-a!
Am sadit 100 puieti pe pruni , dar cativa , mai putini decat numarul degetelor de la mana nu s-au prins.Astfel din totalul puietilor care s-au prins , ( 1 pe 3 ) au fost meri , ( 1 pe 4 ) pruni , iar restul ciresi . Cati ciresi s-au prins ?
Erh... scuze, dar raspunsul imi scapa...
ok nu`i nik

Răspunsuri

2014-01-26T20:39:53+02:00
Cerinta nu este foarte clara dar eu am gandit-o asa:
100:3=33 meri si unu rest(acela nu sa prins)
100:4=25 pruni    
100-34(33+1 care nu sa prins)-25=41 ciresi.
ce clasa esti ?
a 9 a
Vroiam sa te ajut dar sant a 7 :( imi pare rau
Nu este nici o problema.
ok te pup
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-26T20:43:42+02:00
Numarul degetelor de la mana este 5. Deci s-au prins din cei 100 : 96, 97 sau 98. ( pentru ca cativa inseamna minim 2 ).
      Deoarece o treime au fost meri si o patrime au fost pruni, atunci numarul de puieti prinsi este divizibil cu 3 si cu 4. 96 este divizibil si cu 3 si cu 4. =>
  => o treime din 96 = 32 meri
        o patrime din 96 = 24 pruni
   100 - 32 - 24 = 100 - 56 = 44 de ciresi
Multumesc
cu placere :) ... poti sa dai pe cel mai bun raspuns :D
da