Povestiti fragmentul :,,Deodata ii veni o idee strasnica siPovestiti fragmentul :
,,Deodata ii veni o idee strasnica si mareata!Lua iar bidineua si se apuca linistit de lucru.Nu trecu mult timp si apara Ben Rogers care venea topain,cu inima voioasa,facand ca vaporul.Musca dintr-un mar .Tom s-a facut ca nu-l vede si muncea tacticos.
-Ce e ,sefule?Te-a pus matusa Polly la treaba ?
-Aa ,tu erai Ben?Nici nu te-am vazut.
-Eu ma duc la scaldat.Sac!Ce am mai vrea si tu!Ori te pomenesti ca-ti place sa dai cu bidineaua ?
-Sigur!zise Tom ,varuind de zor.Cum sa nu-mi placa?Ce,in fiecare zi ai norocul sa varuiesti un gard ca acesta ?"

Va rog mult sa ma ajutati ! Multumesc anticipat!

2

Răspunsuri

2014-05-22T13:09:14+03:00
Deodată lui Tom îi veni o idee stașnică și măreață:luară bidineaua și se apucă din nou de lucru.
Nu după mult timp,apăru Ben Rogers care venea țopăind făcând ca vaporul.Tom se făcu că nu-l vede și muncea în continuare.Ben îl întrebă pe ”șef” dacă l-a pus mătușa Polly la treabă,dar el spuse că nici nu îl văzuse;apoi ben continuă să zică că se duce la scăldat și îl întrebă dacă îi place să dea cu bidineaua.Tom spuse că îi place pt că nu în fiecare zi ai norocul să văruiești un gard ca acesta.

sper că te-am ajutat,,l-am făcut eu,,sper că o să te ajute ;)
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T13:40:00+03:00
I-a venit o idee bună.A luat bidineaua și s-a apucat de lucru.După puțin timp,a venit Ben Roger foarte vesel și făcea ca vaporul în timp ce mușca dintr-un măr.Tom s-a prefăcut că nu îl vede și muncea în continuare.Atunci,Ben Roger a spus că el se duce la scăldat,încercând să îi facă în ciudă lui Tom,care muncea.După care,Tom îi răspunse spunându-i că nu ai des norocul să văruiești un asemenea gard.
Sper că te-am ajutat.Multă baftă! :*
2 5 2