Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T14:47:44+03:00
Teza depinde de profesor. El alege exercitiile ( din culegere de la variantele de teza, probabil). Nu ai de unde sa sti ce ti se va da. Invata ariile, calculul algebric, ecuatiile, formula lui Heron, Teorema lui Pitagora, calcule cu radicali si fractii, functiile trigonometrice...  Sunt sigura ca ati facut si recapitulare pentru teza. Eu zic sa te uiti la ce ati facut  in clasa si sa vezi ce teoreme si alte chestii ati folosit sau din ce lectii au fost. Sper ca te-am ajutat macar putin. Succes!!!
1 5 1
2014-05-22T15:02:06+03:00
Da

am dato azi 

doua probleme de geometrie
si doua eduatii si inecuatii
si un exercitiu de calcul.

3+7+6+4+5+7 = 32. 32/6 = 5,(3) Punem raul inainte. Daca iei 4 in teza media este: 3 * 5,(3) +4 = 16 + 4 = 20. 20 / 4 = 5. Daca iei 3 in teza, Doamne fereste, atunci 16 + 3 = 19. 19 / 4 = 4,75 si se rotunjeste la 5. Daca iei 2 in teza atunci calculul este: 16 + 2 = 18. 18 / 4 = 4,5 si se rotunjeste la 5. Poate fi mai rau de atat ?
deci imi iese 4? :)))))
5*
99% Media 5
:))