Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-26T20:32:18+02:00
2014-01-26T20:42:30+02:00
 Un miliechivalent este o măsură a cantității de ioni într-un fluid electrolit. Un miliechivalent este o miime dintr-un mol  și este reprezentat de simbolul mEq . Ionii  elementelor variază în functie de masă, astfel încât este necesar să se cunoască masa atomică sau moleculară a ionilor și valența lor în cazul cand se face o conversie. 
8 4 8