1.Alcatuiti enunturi cu diferitele sensuri are verbelor a lega si a merge .

2.Alcatuiti enunturi cu adjectivele noua la toate gradele de comparatie !

3.Gasiti diminutivele cuvintelor : poteca,plug,deal,lucru,ramuri,muguri! Explicati cum sau format acestea !

2

Răspunsuri

2014-05-22T10:47:57+03:00
1andrei leaga pisica.
1te-ai legat la cap cu tema.
2vom merge sa mancam.

potecuta;plugusor;delulet;lucrurele;mugurasi
nu ma ajuti
astept sa vad pe raluca..
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T10:52:34+03:00
1. El leaga siretul adidasului
Aluatul se leaga cu cealalta compozitie.
 Alina merge la cumparaturi.
Telefonul sau nu mai merge.
2.Cartea este noua
Cartea este mai noua ca a ei
Cartea este la fel de noua ca a lui
Cartea este mai putin noua ca a sa
Cartea este cea mai noua dintre acestea
Cartea este foarte noua
3.poteca-potecuta
plug-plugut
deal- delut
lucru-lucrusor
ramuri-ramurele
muguri - mugurei
Acestea s-au format adaugand sufixele diminutivale  uta, ut,sor,ele,ei

:))
ma bucur ca am putut sa te ajut
ai mess ?
poate daca mai am nev de intreb acolo
si aici ca sa poti face puncte