Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T10:43:01+03:00

POPORUL ROMAN VORBESTE FOARTE MULT FATA DE CELELATE TARI.

AM INTALNIT MULTE PERSOANE CARE VORBESC MULT,PROST SI FARA ROST.

SAU ALTII CARE NICI MACAR NU REALIZEA CE CUVINTE SCOT DIN GURA.

EXISTA SI CETATENI CARE VORBESC CALCULAT SI TE POTI INTELEGE CU EI.

EU CRED CA POPORUL ROMAN VORBESTE FOARTE MULT DIN LIPSA DE PREOCUPARE.

2 5 2
2014-05-22T11:14:24+03:00
          Dupa parerea mea, poporul roman vorbeste atat de mult deoarece are acest lucru in gene.
          In primul rand, am observat ca absolut toate popoarele latine vorbesc foarte mult. Aici avem exemplul italienilor, spaniolilor, a popoarelor din America Latina, carora nu le ,,mai tace gura''. Deci, nu suntem singurii vorbareti.
         In al doilea rand, consider ca intr-o mica masura acest lucru sa datoreaza si climei. Soarele, caldura ne face sa fim mai bine dispusi, deci cu chef de viata si de vorba.
         In concluzie, toti latinii sunt vorbareti, nu suntem singurul popor.
1 3 1