Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-26T20:37:01+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pai e simplu, la constructia personajelor explici prin ce mijloace de caracterizare a fost construit personajul. De exemplu la Mara , portretul moral al Marei reiese din caracterizarea indirecta , iar portretul fizic reiese din caracterizarea directa facuta de catre narator. + argumente si citate din roman.
1 5 1
2014-01-26T20:41:27+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
..Exact cum a spus si Nicu, constructia e mai grea decat caracterizarea, trebuie sa te gandesti ce a vrut autorul sa transmite prin acel personaj.
1 5 1