Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T10:19:18+03:00
+ ori +  = +
- ori - = +
+ ori - = -
( - ) + ( - ) = ? - cu - = - se ex -5-2=-7
Ca regula. De fiecare Data cand da + e atunci cand semnele sunt la fel. + cu + plus, - ori-=+
aa
in rest e -. ai prins ideea?
Da . deci toate care au semne la fel da plus : + cu + ( sau + ori + ) = + si - cu - ( sau - ori - ) = + si daca sunt diferite ii -
bingo :D
2014-05-22T10:20:05+03:00
- cu - = +
- cu + = -
+ cu - = =
+ cu + = +
- ori - + +
- ori + = -
+ ori - = -
+ ori + = +
1 4 1