1.alcatuiti enunturi in care verbul a reprezenta sa fie pe rand pridicativ si copulativ.
2.construiti contexte in care predicatele nominale,iar numele predicativ sa fie exprimat prin:
-un subst in AC
-un pronume in G
-un numeral in N
-un verb la supin
-un adverb
repede va rogg

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T10:17:07+03:00
1)Ea reprezinta un model pentru noi toti. (copulativ).
Brasovul reprezinta locul meu preferat. (predicativ)
2)Caietul este de romana.
Noi suntem contra propunerii lor.
Nota primita la teste este 10.
Tema este de scris.
Momentul potrivit sa ii spui adevarul este acum.
3 5 3
2014-05-22T10:43:29+03:00
1. Ceea ce reprezinta un copil este fericirea.-predicativ
Stema si culorile drapelului reprezinta tara noastra.
2.Dan este la munte.
Caietul este al lui
El este al cincilea
Exercitiul este de scris
Cartea este acolo sau Fericit este mereu
2 3 2