Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T10:04:43+03:00
Uite nu înțeleg un dialog cu o piatra? E destul de ciudat,dar bine.
     
    Intr-o zi mergeam pe strada cand am auzit pe cineva plângând.Ma tot uitam sa vad cine ar putea fi, dar nu vedeam nimic.dintr-o data ma uit in jos:
    -Bna, măicuța pietricica de ce plângi?
     - pentru ca toată lumea ma calcă cu mașina.
    Atunci i-am promis ca o s-o duc pe trotuar,si asa am si făcut.Mi-a mulțumit mult:
   -Iti multumesc mult.Esti un om bun,dacă o sa pot o sa-ti fac si tie un bine odată.
   -Cu mare plăcere, dar trebuie sa plec.La revedere,pietricico!
  -La revedere!


4 4 4
2014-05-22T10:14:48+03:00
Mergand pe strada ma inpiedic si vad o piatra stralucitoare.O i-au si plec in treaba mea.Ajungand acasa onserv ca aceasta imi spune:-Trebuia sa ma lasi cu semenele mele acum sunt trista si nu am nici un prieten .-Ma ai pe mine am spu eu . -Tu esti decat un baietel , eu trebuie sa ma intorc la parintii mei daca nu vor fi foarte ingrijorati si o sa ma caute in lung sin lat. Am fost trist ca piatra a plecat dar intr-o buna zi cred ca se va reintoarce
2 5 2