Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T10:06:50+03:00

E(X)=3X²+2X+1

E(-4)=3(-4)²+2*(-4)

E(-4)=3*16-8

E(-4)=48-8

E(-4)=40


E(-3)=3*(-3)²+2*(-3)

E(-3)=3*9-6

E(-3)=27-6

E(-3)=21

SPER CA TE-AM AJUTAT

2 5 2
2014-05-22T10:09:59+03:00
E(x)=3x la a 2-a+2x+1
E(-4)=3(-4)la a 2-a+2ori(-4)
E(-4)=3ori16-8
E(-4)=48-8
E(-4)=40
E(-3)=3ori(-3)la a 2-a+2ori(-3)
E(-3)=3ori9-6
E(-3)=27-6
E(-3)=21

1 2 1