Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T09:35:49+03:00
Bisectoarea este dreapta ce imparte unghiul in 2 ungiuri congruente.                              Se numeste inaltime segmentul ce este dus din varful triunghiului perpendicular pe latura opusa.                                                                                                                      Se numeste mediana segmentul se uneste varful triunghiului cu mijlocul laturi opuse.     Mediatoarea este dreapta dusa perpendicular prin mijlocul segmentului.                     
dar esti 100% ca asa sunt definitile ca eu trebuie sa invat astea pentru teza ...azi dau teza
asa mi le-a dat profesorul de matemetica
inseamna ca sunt bune mrs mult
Comentariul a fost şters
ma adauci si pe mine Balonel
2014-05-22T09:36:03+03:00
Bisectoarea : este o semidreapta ce imparte un unghi in 2 unghiuri congruiente.
Inaltimea : inaltimea este un segment determinet de un varf al triunghiului si piciorul perpendicularei din acel varf pe latura opusa varfului.
Mediana : este segmentul determinat de un varf al triunghiului si mijlocul laturii opuse.
Mediatoarea este dreapta perpendiculara pe segment in mijlocul acestuia .
 Sper sa iti fie de folos !
1 5 1