Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T12:36:35+03:00
1. Marile migratii au fost dominate de jafuri si omucideri.
2. Un grup de vizigoti a traversat Dunarea si a patruns in Imperiul Roman de Rasarit.
3. La fel ca la popoarele germanie, slavii au trecut direct de la comuna primitiva la feudalism.
4. Obstea sateasca este o forma de organizare rurala a popoarelor medievale.
5. Imperiul Roman intra in criza.
6. Tetrarhia este un sistem de guvernare si administrare a Imperiului.
2 4 2
2014-05-22T21:30:16+03:00
Vizigoti erau un popor migrator.      Criza inseamna problemele unui stat