Cardul SD este pentru stocare(Muzica,Filme,Poze ) Cartela telefonica este cartela Sim(pentru a putea efectua apeluri,Memora nr. de telefon etc. ) Sper ca te-am ajutat ;)
Cardul micro sd este pentru stocat;MUZICA ,FILME,DATE,POZE,VIDEOCLIPURI.Iar cartela sim este pentru a efectua apeluri a avea o agenda telefonica si a tine nr tau mobil
aas
cardul SD este pentru stocarea memoriei

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-26T19:20:56+02:00
Nu sd e pentru memorie de muzica adica un card de memorie
ce nu? :|?
nu ,adica ,nu sunt acelasi lucru
a.... bn... ms oricum pt. efort!!!!;]]]]]]]
Nu ... cartela telefonului e cartela SIM care ai lista de contacte in ea ... iar cardul SD este un card in care poti stoca muzica ... poze etc...
cardul sd este folosit pentru stocare de fisiere poze , muzica...etc . cartela sim este folosita pentru efectuarea de apeluri,mesaje si este numarul tau de telefon
2014-01-26T19:33:43+02:00
Cardul SD este de memorie si cartela telefonului e pentru a putea comunica cu alte persoane