Bogdan pleaca la scoala.Cand ajunge la jumatatea drumului isi aminteste ca a uitat penarul si se intoarce.Isi ia penarul si continua drumul spre scoala.Daca a parcurs in total 800 m,afla la ce distanta de casa se afla scoala.

2

Răspunsuri

2014-05-22T07:55:05+03:00
Pina acasa erau 200 m
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T09:08:53+03:00

Uite eu asa as face:   B---------------------A-----------------------S

De la B la A a facut jumate din BS =)BA=1 pe 2 din BS

BS ar fi drumu total ; Uite B--A a facut x (m) de la A--B a facut tot x (m)  si Bs e la fel ca 2ori distanta lui B---A  =)BS=X+X+2X=4X =)4X=800=)X=200

X=nr. de m