Daca astepti pana iti scriu din caiet atunci iti spun :))
aştept:)) am mâine teză şi nu mi-l găsesc pe-al meu:)))
Stai ca acuma fac poza si iti pun asa la raspuns :))
Mersi
Nu ai pentru ce :*

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T00:23:22+03:00
Sper sa imi intelegi scrisul :o3 bafta maine ! :*
1 5 1
2014-05-22T00:23:45+03:00
Ideile si sentimrntele autorului sint exprimate direct , prezenta eului liric si a persoanei 1