Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-26T18:59:09+02:00
Am fost un suflet liber, neincatusat (pasii m-au purtat oriunde am dorit eu) si am avut intotdeauna o privire indrazneata, fara de umilinta, a omului independent.

eul liric exprima niste sentimente de libertate :)
asa este.
2014-01-26T18:59:49+02:00
Eul liric din acesta secventa exprima vocea autorului prin intermediul eului liric.
Aceasta voce exprima gandurile,ideile si sentimentele autorului.