Răspunsuri

2014-05-21T22:29:40+03:00
D=C* I +R  (aplici teorema impartirii cu rest)

dar nu am nici impartitorul...
scrie problema
Aflati doua numere naturale daca diferenta lor este 179. catul 12 si restul 14.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-21T22:50:03+03:00
a - b = 179    ⇒ a = 179 + b 
a = 12 * b + 14
179 + b = 12b + 14
11b = 165
b = 11
a - 11 = 179
a = 190
mersi!:********************
pupici:****
Daca mai ai nelamuriri intreaba-ma ;)
nu mersi
da iti multumesc pt raspuns