Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-21T23:15:24+03:00
Notam cu O intersectia diagonalelor si cu ABCD dreptunghiul
diagonalele intr-un dreptunghi se injumatatesc in segmente congruente 
AO=OB=OC=OD=12÷2=6
in triunghiul AOD masura unghiului AOD=60 grade
aria triunghiului AOD=AO·OD·SIN60·1/2 (1/2=UNU SUPRA DOI)
AriaAOD=6·6·√3/2·1/2=36√3/4=9√3 CM ²
AriaABCD=4·AriaAOD=4·9√3=36√3 CM²
1 5 1
2014-05-22T08:35:14+03:00
Aria = 12² * cos30 * sin30 = 144 * 0.866 * 0.5 = 62.352