Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-21T21:55:22+03:00
D-l Goe este un baiat rasfatat.Vrea sa para mai inteligent dar nu este.  Este lipsit de educatie , asta se vede prin comportamentul lui , persoanele care ii vreau binele le ignora , crede ca ii vrea rau .
Asta e opinia mea , sper sa iti fie de folos !

bine. te-am adaugat ca prietena , sa-mi dai accept daca vrei .
Comentariul a fost şters
aa
Comentariul a fost şters
e bun...
2014-05-21T21:55:27+03:00
Comportarea lui Goe demnostrează o educație necorespunzătoare: vorbește urît și-și jignește familia, este plin de ifose.Tot În toată schiţa se vede că Goe este un copil răsfăţat. Din faptele personajului reiese că acesta nu este decât un copil mofturos, încăpăţânat şi obraznic: „ ce treabă ai tu, urâtule? ”.ate faptele lui Goe sunt răsplătite cu laude și sărutări de mam’mare, mămițica și tanti Mița .