Răspunsuri

2014-05-21T21:50:29+03:00
Hagi tudose era un om zgarcit , atat de zgarcit incat nici mancare nu.si cumpara.lemne nii nu se punea problem mai degraba murea de frig , era rau . Deci este un personaj negativ 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-21T21:58:52+03:00
HAGI TUDOSE este unul din personajele reprezentative si genial creat al litaeraturii romanesti.Hagi Tudose este tipul concret al avarului avand ca trasatura dominanta patima sa fata de bani,care-l dezumanizeaza si il aduce in pragul nebuniei.Personajul este urmarit in evolutie din copilarie si pana la batranete pe masura ce plaacerea de a economisii bani se transforma intr-o zgarcenie maladiva,distrugatoare,halucinanta.