Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-21T21:02:31+03:00
Cratima(semn de ortografie) marcheaza rostirea impreuna, intr-o silaba a doua parti de vorbire diferite: se-pronume reflexiv
            -ntinde-verb predicativ, s-a diminuat voacala"i", s-a evitat hiatul, s-a diminuat nr de silabe , iar daca e in poezie din motive prozodice !! 

pt elidarea(inlocuirea) vocalei 'i" ,pt evitarea hiatului ,pt temposi pentru pastrarea masurii versurilor
2014-05-21T21:04:51+03:00
Cratima marcheaza elidarea vocalei 'i',micsorarea numarului de silabe din cauza disparitiei undei silabe
2 2 2