Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-21T20:41:19+03:00
Cronologie
4000 î.Hr. - 3000 î.Hr. - Civilizația sumeriană în Mesopotamia; inventarea scrierii cuneiforme; utilizarea plugului și a roții3000 î.Hr. - Egiptul de Jos și Egiptul de Sus se unesc sub conducerea unui singur faraon3000 î.Hr. - Troia înflorește ca oraș-stat în Anatolia2800 î.Hr. - Construirea monumentului Stonehenge în Anglia2600 î.Hr. - Vechiul Regat al Egiptului: este construită prima piramidă din lume; Piramida în trepte a regelui Djoser2540 î.Hr. - Este construită Marea Piramida de la Giseh2500 î.Hr. - Este sculptat Sfinxul2500 î.Hr. - Dezvoltarea puterii oraselor-state din valea Indusului2600 î.Hr. - Mătasea este descoperită în China2500 î.Hr. - Prima civilizație europeană (cretană) dezvoltată în insula Creta2300 î.Hr. - Primul imperiu din lume, Akkad, se dezvoltă în Mesopotamia2300 î.Hr. - Întemeierea regatului babilonian și asirian2200 î.Hr. - Dinastia Xia în China2050 î.Hr. - Regatul Mijlociu în Egipt2000 î.Hr. - Hitiții ajung în Anatolia410 - Roma este jefuită de vizigoții conduși de către Alaric451 - Hunii invadează Imperiul Roman de Apus455 - Roma este jefuită de vandali476 - Împaratul Romulus Augustus este detronat de către Odoacru, fiind ultimul împărat al Imperiului Roman de Apus
2014-05-21T20:42:28+03:00
Uniria tarilor romane 1600
Independenta tarilor romane pentru un timp 1598