Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-21T20:33:31+03:00
Ma=(a+b)/2

a=√12 +√3
√12=2√3
a=2√3+√3=3√3

b=15/√3  rationalizam
b=15√3/3
b=5√3

ma=(3√3+5√3)/2= 8√3/2= 4√3
1 5 1
2014-05-21T20:35:06+03:00
Pe r12 ii scoti factorii de sub radical si da 2r3
=>a=2r3+r3=3r3
la b)rationalizezi,amplificand fractia cu r3 si va da 15r3 supra 3 si se simplifica 15 cu 3 si va da 5r3
media  aritmetica e a+b totu supra 2 si va da 4r3