Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-26T17:56:06+02:00
 Aluminiu este foarte folosit în industrie datorită rezistenței sale la oxidare, proprietăților mecanice bune și densității sale mici. Aluminiul este folosit în industria aerospațială, în construcții, acolo unde este necesar un material ușor și rezistent. Datorită proprietăților electrice bune, aluminiul este folosit și ca material conductori.
1 5 1
2014-01-26T17:56:15+02:00
2Al+O2=>2AlO sper ca e buna reactia
stiu care este reactia, dar imi trebuiau cateva utilizari, multumesc oricum