va rog ma ajutati si pe mine trebue sa aflu predicatele si subiectele din textu urmator; Sosi si dimineata de duminica. Intreaga fire , proaspata, stralucitoare, fremata de veata. Inimile erau pline de cintec ,iar celor cu inima tinara cintecul li se revarsa pe buze. Pretutindeni nu vedeai decit chipuri voioase, peste tot domnea vara, vazduhul era plin de miresme imbietoare.

2
VA ROG SA MA AJUTATI!!!!
sosi-predicat dimineata-subiect freamata-P fire-S inimile-S erau-P cintecul-S se revarsa-P nu vedeai-P domnea-P vara-S vazduhul-S era-P (S-subiect P-predicat)

Răspunsuri

2014-05-21T21:09:40+03:00
Predicatele sunt sosi,erau,se revarsa,nu vedeai,era
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-21T23:56:09+03:00
               s                                          s                                                         
Sosi
 si dimineata de duminica. Intreaga fire , proaspata, stralucitoare, fremata de viata.
  s                                                                            s
Inimile erau pline de cintec ,iar celor cu inima tinara cintecul li se revarsa pe buze.
                                                                                             s       s
Pretutindeni nu vedeai decit chipuri voioase, peste tot domnea vara, vazduhul era plin de miresme imbietoare.