Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-21T20:17:54+03:00
Dimineata- o branza slaba cu sunca de pui dupa care o gustare,ex.mar
Pranz-supa de pui si piept de pui la gratar si o gustare (scri ce vrei tu)
Cina-un ceai cu paine prajita si cascaval Sper ca te-am ajutat:*
2 5 2
  • Utilizator Brainly
2014-05-21T20:40:19+03:00
Dimineata ceai cu lamaie branza cu rosii
Pranz ciorba de fasole verde cu smantana musaca de vinete compot de visine
Seara orez cu rosii tarta cu fructe