Conjugati-mi va rog verbul a ridica la urmatoarele timpuri : prezent-indicativ,perfect simplu-indicativ,mai mult ca perfect-indicativ,viitor-indicativ. Urgent va rog frumos !!! Multumesc

2
PREZENT-INDICATIV
Prezent ->ridic
Si restul conjugarilor ???

Răspunsuri

2014-05-21T19:55:35+03:00
PREZENT PERFECT SIMPLU MAIMULTCAPERF Ridic Ridicai Ridicasem Ridici Ridicasi Ridica Ridica Ridicam Ridicam Ridicati Ridicati Ridica Ridicau
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-21T20:29:48+03:00
Prezent  indicativ :ridic ,ridici, ridica, ridicam ,ridicati, ridica         mai mult ca perfectul : ridicasem ,ridicasei ridicase ridicaseram  ridicaserati ridicasera         viitor: voi ridica, vei ridica ,va ridica, vom ridica, veti ridica ,vor ridica