Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-21T19:40:36+03:00
Clima Braziliei este foarte umedă, având caracteristici diverse, spre exemplu este foarte umed-călduroasă ecuatorială în ținuturile septentrionale, foarte umed-subtropicală în regiunea sudică și São Paulo sau foarte umed-călduroasă tropicală într-o fâșie îngustă a litoralului, între orașele Rio de Janeiro și São Paulo. Clima umedă se întâlnește și în alte regiuni ale țării: umed-călduroasă ecuatorială dominantă în Acre, Rondônia și Roraima și cu influențe asupra vremii în Mato Grosso, Amazonas, Pará și Amapá și tropicală prezentă în São Paulo și Mato Grosso do Sul. Diferite varietăți ale climei umede influențează și alte părți ale Braziliei. Clima aridă și semi-aridă este limitată la regiunea Nord-Est.




Cea mai mare parte a teritoriului SUA are climă temperată și subtropicală, cu excepția peninsulei Alaska, care are o climă sub-arctică, și a sudului Floridei, care are o climă tropicală. Clima se caracterizează prin diferențe mari de temperatură de la un anotimp la altul și prin schimbări bruște care generează deseori uragane și inundații.

FROM: Wikipedia

1 5 1
2014-05-21T20:26:28+03:00
In Brazilia clima este foarte umeda, cu caracteristici variate
   -  umed-călduroasă ecuatorială
    - 
umed-călduroasă tropicală 
     -
umed-subtropicală
In SUA  clima este temperată și subtropicală