Răspunsuri

2014-05-21T19:27:59+03:00
Cuvintele diferite sunt  cu inteles opus sau cu alt inteles
cuvintele derivate sunt cuvintele ce se formeaza cu ajutorul sufixelor si al prefixelor adaugate la radacina ex: rosu-cuvant de baza,in-prefix,it-sufix impreuna formeaza cuvantu: inrosit.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-21T19:28:38+03:00
Cuvintele derivate sunt cuvintele care pornesc de la un cuvant de baza si apoi sunt  adaugate sufixe sau prefixe. Sper sa iti fie de folos !
1 5 1