Răspunsuri

2014-05-21T19:19:27+03:00
La pagina 186 este numeralul; nu este niciun exerciţiu
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-21T19:55:34+03:00
Predicatele verbale sunt: ajunse,trecu,ardea,falfaia,ar fi vrut,sa ajunga,trecusem,traia,as fi stat, nu venea,sa ma scoata,aprinde,mi-am adus,vine,stige,stiu,nu pot,zise,ar trebui,sa ma sileasca,sa ma impinga                                                                                                    verbele predicative:sa sting ,adulmeca,                                                                               predicatele nominal:era patruns ,SI IN REST II ANALIZEZI
3 5 3