Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-21T19:14:42+03:00
A=L*l=3,5*2,5=8,75

25cm=0,25m
Apatrat=l²=(0,25)²=0,0625

8,75:0,0625=140 placi
19 2 19
2014-05-21T19:18:44+03:00
Bun ca sa ne fie mult mai usor transformam m in cm 
latimea: 250 cm ; lungimea : 350 cm: 
impartim cate bucati de gresie  avem nevoie pe latime
250 : 25 = 10
impartim cate bucati avem nevoie pe lungime:
350: 25= 14
si in final facem 14·10 - 140 buc
multumesc mult cu aceasta rezovare am luat nota 10
cu placere