Răspunsuri

2014-05-21T19:10:38+03:00
Ai in total 60 de bile (26+34) - reprezinta cazurile posibile
Bile albe: 26 - reprezinta cazurile favorabile
Probabilitatea: cazuri favorabile/cazuri posibile=26/60=13/30

Sper ca ai inteles :)
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-21T19:11:33+03:00
Pai ai invatat ca probabilitatea unui eveniment este egal cu raportul dintre cazurile favorabile si cazurile posibile  adica in cazul tau cazurile favorabile ptr a extrage o bila rosie sunt numai bilele rosii iar cazurile posibile sunt si bilele albe si cele rosii la un loc adunate dei probabilitatea de a extrage o bila alba este de  34 supra 60 adica 17 pe 30
eu am dat-o azi tu esti cls a 7 a?
nu a 6 a
:)
ahaa eu sunt a 7 a
pai invata si o sa reusesti la teza