Un biciclist se deplaseaza rectiliniu cu viteza constanta de 18 km/h timp de 10 minute.Forta rezistenta , datorata frecarilor,este de 55 N. Calculati lucrul motor,lucrul mecanic rezistent si lucrul mecanic total.

2

Răspunsuri

2014-01-26T17:28:58+02:00
L=F x v=55x198=10890j
sper ca te-a ajutat catusi de putin
de unde a luat 198?
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-01-26T17:32:40+02:00
Lm=Fxvxt=55Nx5m/sx600s=165 000J
Lr=-165 000J
Lt=Lm+Lr=0J
AM FACUT TRANSFORMARILE v=18 000m/3600s=5m/s
      t=10 min=600s
deoarece se misca rectiliniu si uniform forta de tractiune este aceeasi cu cea de frecare(de aici si semnul - la lucrul mecanic rezistent)
mltumesc
cu multa placere sper ca te va ajuta saiei o nota mare acum la final de semestru 1
daaaa sper
chiar am inteles