Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-21T18:37:26+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Este predicatica
contragere:punerea
se contrage in nume predicativ
2 5 2
2014-05-21T18:40:06+03:00
Propozitia "sa puneti in practica" este subordonata predicativa