Răspunsuri

2014-05-21T18:16:34+03:00
Care este faptasul. 2 care sau ciocnit.
baietii cruzi teau speriat. perele crude nu sunt bune.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-21T18:18:17+03:00
Astazi am vazut 3 care alegorice. acela este elevul care merge la olimpiada?  carnea pe care ai gatit-o este cruda. acei oameni sunt atat de cruzi!

iti multumesc mult
cu placere! sper ca te-am ajutat :D
da cum te cheama