Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-21T17:47:47+03:00
A=1,b=1,c=-6 trebuie sa aplici formulele delta egal cu b la a doua inmultit cu 4ac si inlocuiesti aici
Si dupa ce afli delta scri dormula:x1,2=-b+-√cat tia dat delta totul supra 2
Si iei pe rand formulele odata faci cu +si o data cu minus
Am inteles mersi :* !!
Prima data cu +aflii x1 si -x2
Ok cu placere,cred ca al meu este cel mai bun raspuns :-)
2014-05-21T17:49:35+03:00
X la a doua - 2x + 3x - 6 = 0
x(x-2)+3(x-2)=0
(x-2)(x+3)=0

x-2=0 => x=2
Sau
x+3=0 =>x=-3
S={-3;2}
1 3 1