Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-21T17:40:28+03:00
Sa fie legat de un intrerupator si o sursa.Becul sa fie conectat de cele 2 borne cu niste conductori.
Mai schematic: bec, conductor, sursa, conductor, intrerupator, conductor si revenim la bec.

12 4 12
2014-05-21T18:05:51+03:00
Becul este format din balon de sticla vidat(fara aer) filament de sarma subțire lagat la 2 fire metalice unul legat la soclul becului celălalt la vârful metalic. Acesta este format din unul sau mai multe elemente galvanice. Si de aceea luminează becul. SFÂRȘIT.
6 4 6