Răspunsuri

2014-05-21T17:47:50+03:00
Mingea nu mingia!!!! LODO

sa fim prieteni??
nu
de ce
hai pa si lasama in pac
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-21T17:58:08+03:00
                                           Mingea lui Nicusor
   Nicusor s-a dus afara, in parc. El a inceput sa se joace cu mingea lui preferata.
   In timp ce se juca l-a vazut pe prietenul lui preferat, Alexandru. Ei s-au jucat impreuna cu mingea. In timp ce Nicusor a incercat sa prinda mingea el a cazut si a spart mingea. Nicusor era suparat si s-a dus plangand la mama.
   Vorbele duioase ale mamei il linistesc pe Nicusor. Ea ii promite ca ii va cumpara o minge noua.
sper sa te ajute
si eu la fel . Si multumesc mult