Buna ziua as vrea sa rezolv o problema la matematica <problema spune asa>....scrieti toate numerele de trei cifre care au cifre numere consecutive in ordine crescatoare

2
123,234,345,456,567,678,789.
. gasiti numerele naturale de trei cifre care , puse in locul lui a , fac adevarate scrierile >>>>>690<a<692, 189<a<199, 599<a<603, 839<a<842, 409<a<412, 205<a<211

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-26T16:42:17+02:00
123, 234, 345,456, 567,678,789,
mai am un exercitiu ///// obtineti numarul 600 ca suma de trei numere egale,apoi ca suma de patru numere egale
ca suma de 3 nr egale: 200+200+200
CA SUMA DE 4 NR EGALE: 150+150+150+150
mersi
cu placere
2014-01-26T16:42:23+02:00
123,234,345,456,678,789
mersi mult
189<a<199, 599<a<603, 839<a<842, 409<a<412, 205<a<211
ma mai ajuti si la asta te rog
sincer la asta nu stiu
ok mersi ori cum