Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-21T17:21:21+03:00
[38x2]+8:4-3=76+8:4-3=76+2-3=75                                                                               [ 38x2+8]:4-3=84:4-3=21-3=18
nu am putut sa fac paranteza rotunda
dar sper ca a inteles sa faca paranteza rotunda nu patrata
2014-05-21T17:21:49+03:00
38ori2inparanteze   8imp4in paranteze  toate astea in paranteza patrata
1 5 1