M-a gandesc la un numar pe care il imultesc cu 7,2 iar rezultatul il micsorez cu dublul numarului initial si obtin 52.
Aflati numarul la care m-am gandit.

2
si nu trebuie sa obtii ceva ca sa poti efectua ecuatia???

Răspunsuri

2014-05-21T16:19:57+03:00
X*7.2-2*x=52⇔7.2x-2x=52⇔5.2x=52⇒x= \frac{52}{5.2} ⇒x=10
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-21T16:23:48+03:00
Ecuatia este asta-  (a ori 7,2) - 2a=52 si cred ca de aici stii sa rezolvi si singur
ms
sper ca am ajutat cat de cat ce clasa esti?
a-v-a tu ??
a 7 a
Se vede diferenta intre noi..