1.transformati
5km= ?m 3m=?cm 400m=?hm
55km=?m 3dam=?dm 400dam=?km
550=?m 3dam=?cm 400m=?dm
315m=?dm=?cm=?mm 420km=?hm=?dm=?m
2.transformati
100hm+300hm=?km
37dam+210m=?m
200hm+400cm=?m
240hm+1100dam=?km

2
pe la care esti tabchistule
550 km scuze
550km=55000m
si celelalte
:> ?

Răspunsuri

2014-05-21T16:06:12+03:00
5km=5000m
55km=55000m
315m=3150dm=31500cm=315000mm
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-21T16:09:14+03:00
1.      5km=5000m
         55km=55000m
         550km=550000m
         315m=3150dm=31500cm=315000mm
2.      100hm+300hm=400hm=40km
         37dam+210m rezulta ca 37dam=370m deci este egal cu 580m
         240hm+1100dam=?km deci 240hm=24km si 1100dam=11km rezulta ca sunt 35 km
         200hm+400cm=  m  deci 200hm=20000 si 400cm=4m rezulta ca sunt 20004m
1. 3m=300cm    3dam=300dm=3000cm
    400m=4hm    400dam=4km    420km=4200hm=42000dam=420000m