Răspunsuri

2014-01-26T16:11:18+02:00
Niciodata nu se face rezumatul unei poezi. Nu ai cum, nu poti sa povestesti o poezie. 
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-26T16:13:08+02:00
Nu ai cum sa faci rezumatul unei poezii,decat sa scoti esentialul din ea...
Adica din acea poezie sa scoateti : Figurile de stil,Rima,Persoanjele,Autorul,Cum este descrisa iarna \ vara (adica cum este descris tabloul narativ ) - Exemplu : Era o zi de iarna minunata cu bruma si oameni de zapada...
ms
Nu ai pentru ce ,spune-mi daca reusesti
da
am reusit