Suma a trei numere este 63.Aflati numerele stiind ca primul numar este de trei ori mai mare decat al treilea,iar al doilea este de doua ori mai mic decat al treilea. PRIN METODA FIGURATIVA.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-26T16:15:44+02:00
|-------|-------|--------|-------|-------|-------|
|-------|
|-------|--------|
63:9=7 (7 fiecare segment)
deci primul nr. este 6x7=42
al doilea nr. este 7
al treilea nr. este 7x2=14

7 4 7
2014-01-26T16:18:26+02:00
A+b+c=63
a=3c
b=c/2
Asadar, 3c+c/2+c=63
4c+c/2=63|*2
9c=126
c=14
=>a=3c=42
b=c/2=7
c=14
V: 42+7+14=63
1 2 1