Buna!Un dreptunghi are perimetrul de 30 cm latimea sa fiind cat jumatate din lungime . Afla lungimile laturilor sale .
Perimetrul unui patrat este un numar egal cu lungime laturii unui alt patrat. Afla lungimea fiecarei laturi a celor doua patrate , stiind ca suma lor este de 25 cm .
Sper ca puteti sa ma ajutati !

2

Răspunsuri

2014-05-21T14:58:00+03:00


1.

P=30cm

L____l_____

l_____                                             30

30:3=10 l

10x2=20 L

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-21T15:06:56+03:00
P = 2 L + 2 l
L = 2 l        inlocuim pe L in ecuatia de mai sus
P = 2 * 2 l + 2 l
P = 4 l + 2 l = 6 l
l = 30 / 6 = 5 cm
L = 2 * 5      L = 10 cm
2 5 2