Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-05-21T14:31:51+03:00
Conjugarea intai cu sfasitul a conugarea a doua cu sf ea 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-21T15:41:51+03:00
Sunt 4 conjugari ... conj. I , conj. II , conj. III si conj. IV
Ca sa iti dai seama ce conj. are trebuie sa transformi verbul la modul infinitiv ( adica asa cum il gasesti in DEX) 
-se auzeau=> (a auzii) conj. IV
-se raspandesc => ( a raspandii) conj. IV
-durura=> ( a durea) conj. II
-se spala=> ( a spala) conj. I
-se bucura=>( a bucura) conj.I
-priau ...nu cumva priveau?=> ( a privii) conj. IV
-isi face=> ( a face) conj III 
-avea=> ( a avea) conj II
-cantasera=> ( a canta) conj. I
-se inmiesc=> ( a inmii) conj IV
-trece=> ( a trece) conj. III
-a sfiit => ( a sfintii) conj IV
-creeaza=> ( a cre) conj II
-bea => ( a bea) conj II
-va ramanea=> ( a ramane) conj III
1 5 1